Osłona silnika i dyfuzora BETA RR FACTORY 2T 250/300

Nowy produkt

Sprzedany - zapytaj o podobny

Cena:

699,00 zł brutto

Najniższa cena w ciągu 30 dni przed aktualną promocją:

Historia cen produktu

Osłona silnika i dyfuzora BETA RR FACTORY 2T 250/300

Najniższa cena produktu z dnia

Najniższa cena w ciągu 30 dni przed aktualną promocją:

Najniższa cena w ciągu ostatnich 30 dni

  • Negocjuj cenę
  • Negocjuj cenę

    Osłona silnika i dyfuzora BETA RR FACTORY 2T 250/300

    Osłona silnika i dyfuzora BETA RR FACTORY 2T 250/300

    Uzupełnj wszystkie pola przed wysłaniem pytania. :

    * Wymagane pola

    

    Opis produktu

    Osłona silnika i dyfuzora BETA RR FACTORY 2T 250/300

    Płyta silnika wraz z osłoną dyfuzora została zaprojektowana w najnowszej dostępnej technice 3d by chronić silnik , ramę i dyfuzor motocykla 2T. Zastosowanie techniki skanera 3d jak i projektowanie w programie 3d przez konstruktorów inżynierów wydziału mechaniki AGH powoduje doskonałe dopasowanie płyty i osłony dyfuzora do motocykla. Dyfuzor w motocyklu 2T jest częścią która jest jedną z najbardziej narażonych na uszkodzenia przy upadkach jak i jeździe w ciężkim terenie zwłaszcza Hard Enduro.

    Zastosowany najlepszy rodzaj hartowanego aluminium o grubości 4mm do produkcji daje bardzo dużą wytrzymałość i trwałość przy nie wielkiej masie całej konstrukcji około 2 kg wraz z mocowaniami. Standardowe rozwiązanie zazwyczaj stosowane czyli płyta plastikowa plus karbon ( kolo 1kg ). Różnica tej masy nie wpływa nie korzystnie na odczucia podczas jazdy. W dalszym ciągu nisko położony środek ciężkości .

    Często stajemy przed wyborem pomiędzy aluminiową osłoną a standardowym rozwiązaniem. Należy powiedzieć o minusach karbonu i płyty plastikowej. Pierwszy nie oddawanie ciepła, co powoduje że rura wydechowa się grzeje . Ma to wpływ na pracę silnika motocykla. Zwłaszcza motocykla 2t nie ważne czy na gaźniku czy wtrysku. Drugą wadą karbonu to jego cena. Im mniej karbonu tym tańsza osłona. Producenci oszukują na ilości karbonu w karbonie. Trzecia wada to trwałość. Karbon z czasem kruszeje i pęka poddawany temperaturze jaką generuje rura wydechu popularnie nazywana dyfuzorem. Karbon również oblepia się błotem i błoto również zbiera się pod plastikową płytą.

    W w płytach zastosowano odpowiednio dopasowane i przetestowane wycięcia tak żeby płyta jak najmniej zbierała nieczystości typu błoto, trawa, liście i patyki. Umożliwia to łatwość usuwania zebranych tam nieczystości podczas samej jazdy i podczas mycia po jeździe. W konsekwencji daje to najlepszy możliwy stosunek pomiędzy ochroną a wagą.

    Sposób mocowania płyty przedniego jak i tylnego, który zastosowaliśmy. Daje łatwość montażu i demontażu osłony przy pracach serwisowych. Przednie mocowanie jest skręcone z ramą motocykla tworząc tym samym z ramą jedną całość. Zastosowanie dodatkowych żeber, wzmocnień w płycie wpływają na połączenia płyty z motocyklem. Płyta jest zawsze na swoim miejscu nie przesuwa się w przód i na boki podczas uderzeń jak i nie odkręca się pod wpływem wibracji motocykla. Żebra dodatkowo usztywniają samą osłonę.

    Testowane w najcięższych warunkach na rajdach hard enduro takich jak Megawatt 111, Enduro Panorama, Regiment 13, King of the hill w zawodach Super Enduro. Zadowoleni klienci już na każdym kontynencie naszego globu.

    W cenie płyta, mocowania i śruby potrzebne do instalacji na motocyklu.

    Produkty powiązane